На ринку України з'явилася хороша тенденція по розвитку вітчизняного Франчайзингу

На ринку України з'явилася хороша тенденція по розвитку вітчизняних Франчайзингових концепцій. 

Один з таких прикладів - ТМ "ПАРА SOLO" яка активно почала розбудовувати в Україні свою мережу по системі франчайзингу. Причиною цього стала сприятлива ситуація по виробництву продукції легкої промисловості враховуючи конкурентні пропозиції національних виробників. Адже це дає змогу українським брендам конкурувати з іноземними торговими марками в першу чергу через ціни при тій самій якості продукції. Також відомо що велика кількість іноземних брендів шиють свої вироби на українських фабриках, що зарекомендували себе хорошою якістю пошиття за дуже приємливими розцінками. Окрім того почалась активність і вітчизняних виробників по створенню власних брендів та розвитку власної мережі збуту. Як відмічає Президент "Федерації Розвитку Франчайзингу України" Олег Лащук - це здорві ознаки пожвавлення економіки України та позитивна тенденція в розвитку легкої промословості.

Our Contact

01010, Ukraine,
Kyiv – 10, а/с 13

tel.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo

Badge

More details about Federation

About Federation

About Franchising

Conferences

Forums