Аналіз франшиз по місцю розташування ведення бізнесу.

Screen Shot 2017-05-23 at 21.03.49Аналіз франшиз по місцю розташування ведення бізнесу. Вимоги за місцем розташування часто є одним з основних умов франчайзера, що обумовлено його турботою не тільки про дохід, а й про розвиток і підтримку престижу компанії, а також дотримання бізнес-плану.

Серед аналізованих франшиз досить широку популярність мають роздрібні магазини, власні приміщення та офіси, що підтверджує розподіл по бізнес категоріям. Далі наведено різноманітність місць розташування та частоти вимог франчайзера до них:

Роздрібний магазин – 163

Власне приміщення – 96

Офіс – 86

Ресторан – 67

Кіоски – 45

Торгові вулиці та торгові центри – 13

Робота вдома – 12

Транспортний засіб – 11

Наступна діаграма показує візуальне значення кожної з категорій:

Найчастіше франчайзер пропонує кілька франчайзингових пакетів, які розрізняються багатьма умовами, одне з яких - це місце розташування. Найчастіше це поширене в громадському харчуванні, коли пропонується кілька форматів торгових точок від невеликого транспортного засобу до ресторану.

 Автор статті - Олександр Ногачевський

Віце-президент Федерації Розвитку Франчайзингу України

Our Contact

01010, Ukraine,
Kyiv – 10, а/с 13

tel.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo

Badge

More details about Federation

About Federation

About Franchising

Conferences

Forums