Ринок франчайзингу Нідерландів

 

 

Ринок франчайзингу Нідерландів впевнено утримує свої позиції та стабільно розвивається. Франчайзинг у Нідерландах вперше був представлений у 1948 році відомим брендом Dutch book-store.

 

Станом на 2011 рік у Нідерландах представлено 739 франчайзингових концепцій, відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу.

У період з 2000 року по 2011 рік кількість франшиз відчутно збільшилася, а саме на 87% з 395 до 739. А кількість франчайзі зросла на 95% з 15200 до 29781. Такі показники свідчать про позитивну та стабільну динаміку розвитку ринку.

У період з 2000 року по 2011 рік кількість зайнятого населення у сфері франчайзингу зросла на 79% з 150500 до 270300.

Проте, у період з 2000 по 2011 рік товарообот виріс лише на 17% з 11,6 млрд євро до 31,3 млрд євро.

Найбільше франчайзинг у Нідерландах представлений у сферах харчування, медицині, нерухомості та освіті.

Варто зазначити, що у Нідерландах один з найбільших показників частки національних франшиз на ринку, який на 2011 рік становить 85%, що свідчить про високі бар’єри входу на ринок та високий рівень розвитку франчайзингу в країні.

Нідерландські франшизи найбільше представлені в Німеччині, Бельгії та Франції, а на вітчизняному ринку країни зайняли місце бренди Німеччини, Бельгії, Франції, США та Великої Британії.

Найбільш відомі Нідерландські бренди: Hunkemoller, PEARLE, HEMA, The alwaysbemobile company, BLOKKER.

Джерело: Федерація франчайзингу України

 

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo