Burger King пожинає плоди переваг від рефранчайзинга

Офіційні представники центрального офісу Бургер Кінг (Burger King Worldwide), який знаходиться в Майамі, США, приписують подвоєння чистого прибутку компанії в 2013 фіскальному році глобальній ініціативі щодо рефранчайзингу і повідомили інвесторам і аналітикам, що їх модель ведення бізнесу, яка майже повністю стала франчайзинговою моделлю, дозволить їх мережі збільшувати прибутковість також і в 2014 році.

 

Алекс Маседо, президент північноамериканської системи ресторанів Бургер Кінг (Burger King), визнав, що більшість ресторанів, що належать основним конкурентам Бургер Кінг(а) в США, знаходяться в безпосередній власності цих компаній, в той час як у власності Бургер Кінга залишилося тільки 50 ресторанів на внутрішньому ринку. Але якраз така, майже повністю франчайзингова, модель створить ті умови для його компанії, які необхідні для досягнення її найголовніших цілей на 2014 рік, сказав він.

"Це дійсно дозволяє нам надавати всю необхідну підтримку, якої потребують наші франчайзі у всіх аспектах бізнесу, і ми також можемо зосередитися на створенні якнайкращого іміджу нашої компанії на ринку", сказав пан Маседо. "Перше: так ми маємо більш низькі витрати і більш високий дохід. Це дозволяє нам поліпшити оперативну діяльність, дуже швидко вивчити все про меню, як ми вже це робили, і виходячи з цього коригувати нашу стратегію ... та, нарешті, це дає нам час, щоб працювати над питаннями комунікації бренду і зокрема системи передачі важливої ​​інформації, що необхідно нам для нашого майбутнього".

Бургер Кінг завершив свій глобальний рефранчайзинг в 2013 році, що призвело в цілому до 98,6 відсотків приросту річного чистого прибутку, до 233 700 000 $, незважаючи на те, що протягом року спостерігалося падіння доходів на 41,6 відсотка після того, як 360 ресторанів були продані назад франчайзі.

Бургер Кінг також відкрив 670 нових ресторанів своєї франчайзингової мережі по всьому світу в 2013 фіскальному році, це темпи, які бренду хотілося б повторити в 2014 році, сказав фінансовий директор Джошуа Кобза.

На своєму внутрішньому ринку головною стратегічною ініціативою бренду буде продовжувати зміну іміджу та реконструкцію існуючої бази ресторанів. Бургер Кінг завершив близько 600 реконструкцій у своїй системі ресторанів в Північній Америці минулого року, діставшись при цьому до 30-ти відсотків зі своїх більш ніж 7400 точок у Сполучених Штатах і Канаді. Мета полягає в тому, щоб завершити реконструкцію 40-а відсотків вітчизняної ресторанної системи до кінця 2015 р., сказав пан Маседо .

"Ми розуміємо, що, коли наші гості сьогодні їдуть вулицею, у них є багато варіантів пообідати", сказав він. "В умовах конкурентного ринку мати новий свіжий імідж є одним з основних способів, за допомогою яких ми можемо диференціювати себе в жорсткій конкурентній боротьбі".

Пан Маседо додав, що франчайзі вже побачили збільшення середнього обсягу продажів в 10-15 відсотків по завершенню реконструкції своїх точок.

 

Джерело:  стаття Марка Брандау на сайті http://nrn.com/ від 13-го лютого 2014 року

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo