Франчайзинг добрався і до футболу

Футбольний клуб «Ліверпуль » оголосив про багаторічний партнерство з групою компаній Dunkin ' Brands , материнською компанією Baskin - Robbins і Dunkin ' Donuts .

Згідно з угодою, Baskin - Robbins стане офіційним постачальником морозива до клубу, а Dunkin 'Donuts - офіційним партнером ( - пекарнею ) і постачальником кави та чаю.

Біллі Хоган , комерційний директор ФК « Ліверпуль» повідомив про наступне : "Ми раді об'єднати сили з брендами компанії Dunkin , одними з найбільш знакових брендів у світі , і вітаємо їх у родині ФК« Ліверпуль » " .

Компанія Dunkin ' Brands також оголосила про те, що в 2014 році вона планує відкрити близько 685-800 нових магазинів по всьому світу. Керівництво  каже, що таке розширення посприяє ще більшому впізнаваності бренду, як на місцевому , так і на національному рівні , а також дозволить залучити ще більше клієнтів ( франчайзі ) . "Ми вважаємо , що головним чинником, що сприяє нашому значному щорічному приросту, є дисциплінований підхід , якого ми послідовно дотримуємося з метою поліпшення економічних показників серед франчайзі".

На сьогоднішній день Baskin - Robbins володіє 100 магазинів у Великобританії. Франшиза надає можливості для інвесторів,  маючих в розпорядженні мінімум 300,000 англійських фунтів стерлінгів ліквідного капіталу для розвитку портфеля роздрібних мереж.  П'ять магазинів - оптимальна кількість, яка дозволить протягом повного першого року торгівлі товарообіг може сягнути 1 млн. фунтів стерлінгів.

Джерело: Franchise World

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo