Найпоширеніші категорії франчайзингового бізнесу на ринку України.

Screen Shot 2017-04-06 at 18.40.40
В результаті нашого дослідження було виділено 405 франшиз, як іноземних, так і вітчизняних, які активно розвивають власний бізнес з допомогою моделі франчайзингу на ринку України. Багато з цих компаній вже мають мережу франчайзі на території країни або своїх представників.

Також слід зазначити, що кількість потенційних франшиз (франшизи, які можуть бути доступні українському франчайзі при зверненні безпосередньо в компанію) може досягати додатково близько 150 франшиз, які в основному складаються із зарубіжних партнерів, які зацікавлені в розширені бізнесу, але не мають представництва в Україні на момент нашого дослідження 03.2016 – 06.2016 року.

Загальний опис франшиз принципу класифікатора

Кількість бізнес категорій франчайзингу. На основі дослідження зарубіжних робіт і матеріалів, а також з урахуванням власного досвіду та специфіки українського ринку були виділені 43 бізнес-категорії, які лягли в основу поділу франшиз за напрямом бізнесу. В результаті були отримані такі категорії як:

  1. Автомобільна промисловість
  2. Агентства нерухомості
  3. Будівництво
  4. Вендинг
  5. Вживані речі
  6. Виробництво
  7. Громадське харчування
  8. Дизайн та архітектура
  9. Дистрибуція
  10. Діти та малюки
  11. Доставка
  12. Зберігання
  13. Знайомства
  14. Електрообладнання
  15. Інтернет послуги та зв’язок
  16. Комп’ютери та ПЗ
  17. Консультаційні послуги
  18. Красота
  19. Ландшафтний дизайн
  20. Навколишнє середовище, енергозбереження
  21. Навчання-Тренінги
  22. Облік та аудит
  23. Обслуговування та гостинність
  24. Оренда/Прокат
  25. Охорона здоров’я та медицина
  26. Охорона та безпека
  27. Підбір персоналу
  28. Прибирання та клінінг
  29. Продукти харчування
  30. Промоції  та реклама
  31. Поліграфія та дизайн
  32. Подорожі та туризм
  33. Ремонт та обслуговування
  34. Роздрібна торгівля
  35. Розваги та події
  36. Сільське господарство
  37. Спорт та фітнес
  38. Тварини
  39. Хімічна промисловість
  40. Фінансові послуги
  41. Фотографія
  42. Юридичні послуги
  43. Медіа

Саме ці категорії найбільш точно показують різноманітність бізнесу  у якому поширені франшизи.

 Автор статті - Олександр Ногачевський

Віце-президен Федерації Розвитку Франчайзингу,

Аспірант, Кафедра менеджменту організацій і адмініструванняЕкономічний факультет

Подільський державний аграрно-технічний університет

м. Кам̓ янець-Подільський, Україна, Науковий керівник: д.е.н., професор Чикуркова А.Д.

 

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo