Франшиза «Торговый Дом «Жива»

Інформація про франшизу
"Компания  «Торговый Дом «Жива”   представляет проект концептуальных  магазинов под торговой маркой JHIVA  и приглашает предпринимателей и компании к взаимовыгодному сотрудничеству.

latest Running Sneakers | Nike Shoes

Коллекция ТМ “JHIVA” разрабатывается молодым отечественным дизайнером, который создал коллекцию, достойно отвечающую всем требованиям,  предъявляемым потребителем: актуальность дизайна моделей, качество  используемых материалов, качество конструкций, что отражается в идеальной посадке на фигуре, качество швейных работ, выраженное в  качестве швов и обработок изделий. “JHIVA”  – предлагает очень демократичные цены на свой ассортимент, прекрасно осознавая, что у молодой аудитории так много интересов и увлечений, которые требуют материальных вложений, что одежда должна приносить удовольствие и быть доступной по цене,  именно поэтому одежда торговой марки “JHIVA”  – актуальна и качественна, в сочетании с разумной ценой. “JHIVA”-   марка для современных и динамичных жителей мегаполиса."

Сфера діяльності: Легка промисловість
Рік заснування: 2008
Країна походження: Україна
Початок франчайзингової діяльності в Україні: 2009
Загальна кількість об'єктів в Україні: 18
Кількість франчайзингових магазинів в Україні: 15
Початковий внесок (вартість франшизи): відсутній
Необхідний початковий капітал (без приміщення): приблизно 100 000 грн
Сервісна плата (роялті): відсутня
Рекламний пай: відсутній
Термін окупності: 6  місяців

Форматы
Підтримка яка надається

  • надання всієї необхідної технічної документації для відкриття магазину (опис дизайну, використання матеріалів, технічні та інші характеристики устаткування, конструкції і ін.);
  • розробка дизайн-проект майбутнього магазину;
  • надання контактів оптимальних постачальників устаткування для магазину;
  • комплектація постачання одягу на своєму гуртовому складі;
  • рекомендовані роздрібні ціни по всій мережі і визначення періоду сезонних розпродажів;
  • постійна консультація партнера з питань формування асортименту;
  • гарантія права користування брендом JHIVA в своєму регіоні в рекламних цілях, на вивісках магазинів;
  • розміщення на сайті і в рекламних матеріалах повну інформацію про партнерів з вказівкою адрес і телефонів;
  • надання безкоштовних рекламних матеріалів (елементи фірмового стилю, буклети, макети іміджевих матеріалів);
  • гарантія ексклюзивного права торгівлі продукцією на закріпленій за партнером території;
  • єдині маркетингові акції по всій мережі;
  • надання версії програми 1С, що використовується в мережі, на умовах оренди, адаптованої під мережу магазинів JHIVA.

Додаткові вимоги
Магазин, що розташований окремо на одній з центральних вулиць міста або торговий центр з концептуальними магазинами.

Місце розташування магазину повинне забезпечувати прохідність не менше 600 чоловік на годину. Остаточне рішення про відкриття магазину в даному конкретному місці приймає керівництво Компанії.

Мінімальна загальна площа магазину 50 кв.м.

Рекомендована торговельна площа для повноцінного представлення колекції 60-100 кв.м.

Зовнішній вигляд магазину повинен бути виконаний відповідно до вимог Компанії.

Роздрібна ціна партнера не повинна перевищувати ціни, рекомендовані Торговим Домом "Жива".

Контактна інформація
ТОВ «Торговий дім «Жива»
м.Львів, вул. Тобілевича, 8
032-294-98-32; 050-337-82-11
032-294-98-31
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
jhiva.com.ua
Контактна особа
Алфйорова Єлизавета Сергіївна

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 099 208 10 69 

e-mail: info@fdf.org.ua

Demo