Глобалізація бізнесу через франчайзинг

 В Україні активно розвивається ринок франчайзингу. У країні близько 500 компаній, які продають свої франшизи, проте великих глобальних компаній в Україні дуже мало.

Франчайзинг полягає не лише у продажу права на використання л

оготипу франчайзера — це система ведення бізнесу. Слово «система» у цьому ланцюжку є ключовим.

Найвищими темпами франчайзинг розвивається у сферах професійних послуг, швидкого харчування, оренди автомобілів, обслуговування офісів.

Як і будь-який інший спосіб ведення бізнесу, франчайзинг має свої переваги та недоліки.

До основних переваг франчайзингу для франчайзі відносяться:

- використання випробуваних методів ведення бізнесу;

- постійне консультування франчайзера;

- проведення аналізу продажів і надання необхідних рекомендацій для подолання труднощів;

- отримання різного роду послуг від франчайзера або інших осіб, пов'язаних і довіряючих йому;

- проведення широкомасштабної рекламної кампанії при невеликих фінансових витратах.

До основних недоліків франчайзингу для франчайзі відносяться:

- франчайзі не має права вести бізнес на свій розсуд;

- зобов'язання використовувати найменування і систему франчайзера під його постійним контролем;

- недолік або відсутність фінансування початкового капіталу і підтримки франчайзера.

До основних переваг франчайзингу для франчайзера відносяться:

- можливість значного розширення збуту своєї продукції або послуг без залучення додаткових фінансових ресурсів;

- можливість здобуття основного доходу від внесків франчайзі і від надання ним додаткових послуг;

- контроль якості результатів діяльності .

До основних недоліків франчайзингу для франчайзера відносяться:

- реальна небезпека розголошування свого ноу-хау недобросовісним франчайзі або його службовцями;

- реальна можливість франчайзі стати конкурентом франчайзера після закінчення терміну франчайзингового договору;

- несумірність витрат на сприяння і контроль діяльності франчайзі.

Франчайзинг відкриває можливості швидкого розширення на новому ринку і зміцнення своєї репутації на існуючому ринку. Збільшення кількості виплачуваних внесків дозволяє франчайзеру швидко й ефективно розвиватися на ринку.

Отже, франчайзинг надає споживачам можливість більше довідатися про продукт і послуги. Це важливо, тому що нова франшиза стає пізнаваною на ринку в міру надання своїх послуг.

 

bridge media | Nike Dunk Low Coast UNCL - Grailify

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 099 208 10 69 

e-mail: info@fdf.org.ua

Demo