Ринок франчайзингу Греції
Ринок франчайзингу Греції має середній рівень розвитку. Франчайзинг зародився в країні в 1980 році з появою національного бренду Neoset Group. Відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу станом на 2011 рік у Греції представлено 456 франчайзингових концепцій.
Sneakers Store | Sneakers
Кількість франшиз на Грецькому ринку за останні роки має тенденцію до спаду. У період з 2007 по 2011 рік їхня кількість зменшилася майже на 20% з 544 до 456. Це перед усім пов’язано з проблемами в Грецькій економіці та низьким рівнем інвестиційних ресурсів, обумовлений низьким кредитним рейтингом країни.
Кількість франчайзі за 5 років майже не змінилася. 11650 у 2007 році та 11113 у 2011. Така динаміка пов’язана з тими ж проблемами в економіці Греції та кризою 2008-2009 року. Кількість зайнятих у сфері франчайзингу складає 150000 осіб станом на 2009 рік.
Частка національних брендів на ринку Греції складає 69,8%. Це свідчить про відносно високі бар’єри входу на ринок.
Франчайзинг у Греції представлений у сферах роздрібної торгівлі, харчування, освіти, нерухомості.
15 грецьких франчайзингових брендів представлено в Східній Європі, на Балканах, у Кіпрі, на Середньому Сході, Росії, у Туреччині та Німеччині. А в самій Греції користуються попитом франшизи з Італії, США, Німеччини, Франції.
Найвідомішими грецькими брендами є AXON, Gregory’s, EVROGNOSI.
Джерело: Федерація франчайзингу України