Ринок франчайзингу Польщі
На сьогоднішній день Польща займає гідне місце серед країн з високим розвитком франчайзингу. Кількість франчайзингових концепцій у країні станом на 2013 р. налічується 930 відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу.
latest Nike Sneakers | Nike
За останні п’ять років кількість франчайзингових концепцій представлених у країні зросла на 111 % - з 387 в 2007 р. до 820 в 2012 р., а кількість франчайзі зросла на 112% з 22450 до 47750 точок. Дана тенденція свідчить про високу якість франшиз та надзвичайно швидкий розвиток ринку.
Зайнятість населення в франчайзингу зросла відповідно, на 115% - з 157000 в 2007 до 338000 у 2012 році. Товарооборот показав динаміку до збільшення на 54% - 3 18.2 млрд євро у 2007 до 28.1 млрд євро у 2012 році.
Найбільше франчайзинг у Польщі представлений у сферах харчування, роздрібної торгівлі авто та мото транспорту, персональних послугах та послугах для будівництва.
Частка національних брендів у сфері франчайзингу складає 74%., що свідчить про високі бар’єри входу на ринок.
Польські франшизи найбільше представлені в Чехії, Словаччині, Литві, Україні та Росії, а на ринку Польщі досягли успіху бренди таких країн, як: Італія, Німеччина, Франція, США, Велика Британія, Іспанія.
Найбільш відомі Польські бренди: ABC SKLEPY, LEWIATAN, Nasz Sklep, eLDe, GROSZEK.
Джерело: Федерація франчайзингу України