Ринок франчайзингу Швеції
Ринок франчайзингу Швеції стрімко розвивається, про що свідчить збільшення кількості франчайзингових концепцій за останні роки. Відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу станом на 2011 рік у країні представлено 700 франшиз.
Sports News | Air Jordan Retro - 2021 Release Dates + Preview , Fitforhealth
За 4 роки кількість франшиз зросла на 100% з 350 у 2007 році до 700 у 2011 році, що свідчить про стрімкий та перспективний розвиток ринку. Проте, кількість франчайзі збільшилася аж на 160% з 10000 у 2007 році до 26000 у 2011 році. Така тенденція яскраво підреслює високу якість швецьких франшиз.
Зайнятість у сфері франчайзингу також стрімко зростає - на 64% з 67000 до 110000 осіб, а товарооборот зріс вдвічі з 10 млдр євро у 2007 році до 21,1 млрд євро у 2011. У середньому товарооборот за рік зростає на 20,7 %.
Найбільше франчайзинг у Швеції представлений у сферах роздрібної торгівлі транспортом, харчування, послуг по будівництву, бізнес консалтингу, наземного транспорту.
Варто відзначити, що частка національних франшиз на ринку Швеції становить 80%, що свідчить про високі бар’єри входу для міжнародних концепцій.
Швецькі франшизи найбільше представлені в Данії, Норвегії, Фінляндії, Німеччині та США . На ринку Швеції найбільшого успіху досягли бренди з США, Великої Британії, Данії, Норвегії та Німеччині.
Найвідоміші Швецькі бренди у сфері франчайзингу: Pressbyran, Svenska Turistforeningen, Sibylla, TEAM SPORTIA, Electrolux.
Джерело: Федерація франчайзингу України