Ринок франчайзингу Нідерландів
Ринок франчайзингу Нідерландів впевнено утримує свої позиції та стабільно розвивається. Франчайзинг у Нідерландах вперше був представлений у 1948 році відомим брендом Dutch book-store.
bridge media | Air Jordan 1 Retro High OG 'University Blue' — Ietp
Станом на 2011 рік у Нідерландах представлено 739 франчайзингових концепцій, відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу.
У період з 2000 року по 2011 рік кількість франшиз відчутно збільшилася, а саме на 87% з 395 до 739. А кількість франчайзі зросла на 95% з 15200 до 29781. Такі показники свідчать про позитивну та стабільну динаміку розвитку ринку.
У період з 2000 року по 2011 рік кількість зайнятого населення у сфері франчайзингу зросла на 79% з 150500 до 270300.
Проте, у період з 2000 по 2011 рік товарообот виріс лише на 17% з 11,6 млрд євро до 31,3 млрд євро.
Найбільше франчайзинг у Нідерландах представлений у сферах харчування, медицині, нерухомості та освіті.
Варто зазначити, що у Нідерландах один з найбільших показників частки національних франшиз на ринку, який на 2011 рік становить 85%, що свідчить про високі бар’єри входу на ринок та високий рівень розвитку франчайзингу в країні.
Нідерландські франшизи найбільше представлені в Німеччині, Бельгії та Франції, а на вітчизняному ринку країни зайняли місце бренди Німеччини, Бельгії, Франції, США та Великої Британії.
Найбільш відомі Нідерландські бренди: Hunkemoller, PEARLE, HEMA, The alwaysbemobile company, BLOKKER.
Джерело: Федерація франчайзингу України