Ринок франчайзингу Португалії
Ринок франчайзингу Португалії має тенденції до повільного, але стабільного розвитку серед країн Європи. Станом на 2011 рік в країні було представлено 578 франчайзингових концепцій.
latest Nike Sneakers | Nike Dunk - Collection - Sb-roscoffЗа 5 останніх років кількість франшиз в Португалії зросла лише на 15% з 501 у 2007 році до 578 у 2011 році. Кількість франчайзі також майже не змінилася, і склала 11760 у 2011 році. Зайнятість населення у сфері франчайзингу також не зазнала значних змін, відбулося зростання лише на 4,9% за п’ять років, станом на 2011 рік цей показник становить 70151 особу. Товарооборот збільшився на 10,4% з 4,8 млрд євро у 2007 році до 5,3 млрд євро у 2011 році. У середньому за рік товарооборот зростав на 7%. Такі показники свідчать про поступовий розвиток ринку.
Також варто відзначити, що в Португалії наразі порівняно невисока частка національних франшиз на ринку, яка становила 62% у 2011 році, у 2007 році сягала взагалі 51%, що свідчить про розвиток національних брендів на ринку країни.
Португальські бренди представленні в Іспанії, Європі, в португальськомовних країнах та Латинській Америці, в самій Португалії найбільшого успіху досягли бренди з Іспанії, США, Франції, Італії, Великої Британії та Латинської Америки.
Найвідоміші португальські бренди:OPTIVISAO, VALORES, OURINVEST, NAO+PELO, PARFOIS.
Джерело: Федерація франчайзингу України