Ринок франчайзингу Чехії
Ринок франчайзингу в Чехії на сьогоднішній день знаходиться на стадії розвитку. Кількість франчайзингових концепцій у країні станом на 2011 р. налічується 190 відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу.
url clone | Nike Air Force 1 , Sneakers , Ietp STORE
За останні чотири роки кількість франчайзингових концепцій представлених у країні зросла на 45% - з 131 в 2007 р. до 190 в 2011 р. проте кількість франчайзі в період з 2009 по 2010 роки зросла на 25% з 3476 до 4366 точок, що свідчить про позитивну динаміку та перспективу розвитку ринку.
Зайнятість населення у франчайзингу майже не змінюється. Станом на 2009 рік цей показник складає 30 000 осіб.
Частка національних брендів у сфері франчайзингу станом на 2010 рік складає 55% порівняно з показником за 2008 рік – 49% , що свідчить про поступове збільшення національних брендів на ринку країни.
Найбільш розвинутий франчайзинг в Чехії у сферах харчування та напоїв, розміщення, туризму а також персональних послуг (фітнес та краса).
Чеські франшизи найбільше користуються попитом у таких країнах, як Словаччина, Австрія, Німеччина, Франція, Польща. А в самій Чехії добре розвинуті франшизи з США, Німеччини, Британії, Франції та Угорщини.
Найбільш відомі Чешські бренди: Svejk Restaurant U Karla, eXpreska, Svet zdravi, RK Evropa, CrossCafe.
Джерело: Федерація франчайзингу України