Ринок франчайзингу Австрії
Ринок франчайзингу Австрії знаходиться на стадії розвитку. Перша франшиза в країні була представлена ще в 1937 році з появою національного бренду PALMERS. Згідно статистики Європейської Федерації Франчайзингу станом на 2010 рік в Австрії представлено 420 франчайзингових концепцій.
Nike Sneakers | adidas Campus 80s South Park Towelie - GZ9177
Кількість франшиз на австрійському ринку за останні три роки збільшилась всього на 7,6%, з 390 у 2007 до 420 у 2010 році. Кількість франчайзі також зазнала не значних змін, 6900 у 2007 році та 8000 у 2010.
Зайнятість у сфері франчайзингу у 2010 році зменшилась на 5% порівняно з 2008, з 64000 до 61000.
Товарооборот зазнав змін, оскільки збільшився на 75,5% з 4,5 млрд євро у 2006 до 7,9 млдр євро у 2010 році.
Частка національних брендів на ринку Австрії у 2010 році складала 46%, порівняно з 43,5% у 2008. Це свідчить про поступове збільшення вітчизняних франшиз, але відносно слабкі бар’єри входу на ринок.
Франчайзинг в Австрії представлений у сферах роздрібної торгівлі, харчування, підтримці бізнесу та освіті.
Австрійські бренди представленні в Німеччині (60%), Італії та Швейцарії, в самій Австрії найбільшого успіху досягли бренди з Німеччини, США, Італії, Франції та Британії.
Найвідомішими австрійськими брендами є Allianz, Raiffeisen-Unser Lagerhaus, OMV VIVA, PALMERS.
Джерело: Федерація франчайзингу України