Ринок франчайзингу Бельгії
Ринок франчайзингу Бельгії має тенденцію до стрімкого розвитку. Франчайзинг був представлений в країні в 1930 році з появою національного бренду NOPRI. Кількість франчайзингових концепцій відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу станом на 2011 рік в Австрії склала 350.
Best Sneakers | THE SNEAKER BULLETINКількість франшиз на бельгійському ринку за останні чотири роки зазнала неймовірного зростання у 3,5 рази з 100 у 2007 до 350 у 2011 році. Кількість франчайзі також зросла на 314%, з 3500 у 2007 році та 11000 у 2011. Кількість зайнятих у сфері франчайзингу у період з 2007 по 2011 збільшилась у 2 рази, з 40000 до 80000.
Товарооборот також зазнав значних змін, оскільки збільшився на 91% з 8 млрд євро у 2007 до 15,3 млдр євро у 2011 році.
Частка національних брендів на ринку Бельгії станом на 2011 рік складає 60%. Цікавим фактом є те, що з 2007 року ця частка не змінилася. Це свідчить про стабільне утримання вітчизняних брендів на ринку країни.
Франчайзинг в Бельгії представлений у сферах роздрібної торгівлі, харчування, нерухомості.
Бельгійські бренди представленні в Франції, Люксембурзі, Нідерландах, Китаї, Марокко. В самій Бельгії найбільш розвинуті бренди з США, Нідерландів, Британії, Франції та Італії.
Найвідомішими бельгійськими брендами є Mister Minit, hubo, Aveve, Café Leffe/Belgian Beer Café, Leonids.
Джерело: Федерація франчайзингу України