Наскільки «підключеною» є ваша країна?
За словами Вільяма Едвардса, що представляє Едвардс Global Services, використання Інтернету є одним з ключових факторів, на який франчайзери повинні звертати увагу, коли вони оцінюють ту чи іншу країну для впровадження та розширення свого бренду за франчайзинговою моделлю ведення бізнесу.
Adidas footwear | nike 2015 hyperdunks orange women shoes sale event for Women & Men - Buy Online - Fitforhealth
У чому ж причина? Більшість франшиз, особливо в харчовій промисловості , вимагають інтернет-технологій, насамперед для реалізації функцій онлайн-навчання та звітності. Використання інтернет і соціальних медіа є одним з кращих способів отримати необхідну інформацію про те, наскільки даний бренд відомий в тій чи іншій країні і який його потенціал та шанси на просування на ринок приймаючої країни.
За даними, зібраними відомим інтернет-порталом Вікіпедія, Китай має найбільше інтернет- користувачів у світі, це - 568 мільйонів. Незважаючи на те, що Китай є № 1 за кількістю користувачів інтернет, а також на величезне абсолютне число цих користувачів, ступінь його поширення по території країни становить у відповідності з даними 2012 року лише 42 відсотки. У США, з іншого боку, 252 млн. користувачів при ступені поширеності 81 відсоток. Країна з найвищим ступенем поширеності - ви ніколи не здогадаєтеся - це Фолклендські острови з 97 відсотками свого населення он-лайн. Це 2842 людини станом на 2012 рік.
Ступінь поширеності визначається за кількістю абонентів у провайдерів інтернет- серверів ( ISP), загальною кількістю хостів, Internet Exchange Point ( IXP )-трафіком і доступною пропускною здатністю.
Не дивно, що Африка знаходиться так би мовити у своїй власній лізі, коли мова йде про технології. У той час як у світі в середньому ступінь поширеності інтернету становить 34 відсотки, по всій Африці в цілому це всього лише 15 відсотків.
Дані по кожній країні Ви можете знайти у Вікіпедії, а також на www.internet worldstats.com .
Автор: Ненсі Вайнгартнер
Джерело: Franchise Times від 15 січня 2014