Франчайзинг добрався і до футболу
Футбольний клуб «Ліверпуль » оголосив про багаторічний партнерство з групою компаній Dunkin ' Brands , материнською компанією Baskin - Robbins і Dunkin ' Donuts .
bridge media | Air Jordan 4 Mid GS "Light Smoke Grey" — IetpЗгідно з угодою, Baskin - Robbins стане офіційним постачальником морозива до клубу, а Dunkin 'Donuts - офіційним партнером ( - пекарнею ) і постачальником кави та чаю.
Біллі Хоган , комерційний директор ФК « Ліверпуль» повідомив про наступне : "Ми раді об'єднати сили з брендами компанії Dunkin , одними з найбільш знакових брендів у світі , і вітаємо їх у родині ФК« Ліверпуль » " .
Компанія Dunkin ' Brands також оголосила про те, що в 2014 році вона планує відкрити близько 685-800 нових магазинів по всьому світу. Керівництво каже, що таке розширення посприяє ще більшому впізнаваності бренду, як на місцевому , так і на національному рівні , а також дозволить залучити ще більше клієнтів ( франчайзі ) . "Ми вважаємо , що головним чинником, що сприяє нашому значному щорічному приросту, є дисциплінований підхід , якого ми послідовно дотримуємося з метою поліпшення економічних показників серед франчайзі".
На сьогоднішній день Baskin - Robbins володіє 100 магазинів у Великобританії. Франшиза надає можливості для інвесторів, маючих в розпорядженні мінімум 300,000 англійських фунтів стерлінгів ліквідного капіталу для розвитку портфеля роздрібних мереж. П'ять магазинів - оптимальна кількість, яка дозволить протягом повного першого року торгівлі товарообіг може сягнути 1 млн. фунтів стерлінгів.
Джерело: Franchise World