Франчайзингова мережа Domino's Pizza відзначає рекордне зростання точок
Серед безлічі позитивних результатів Domino's Pizza Inc ., опублікованих за 4й квартал і за фінансовий рік 2013, зростання кількості точок на домашньому ринку та закордоном був підкріплений кращими результатами продажу точки в Енн Арбор , Мічиган.
Nike Sneakers Store | Patike – Nike Air Jordan, Premium, Retro Klasici, Sneakers , Iicf
Доміно побив рекорд, відкривши 573 нових ресторанів на міжнародному рынку, де в 2013 році також був зафіксований 20-й рік поспіль позитивних продажів. У США Доміно відкрив 58 нових мережевих точок . Керівництво сподівається, що саме цей рік заклав основу для масштабного загальносистемного перетворення, яке має завершитися протягом наступних 4 років.
Чистий прибуток компанії за рік виріс на 27,2 % до 143 млн дол , або на $ 2,45 за акцію , виручка збільшилася на 7,4 % до $ 1,8 млрд. , відображаючи схожий розподіл доходів від продажів: 5,4 % в США , та 6, 2 % на міжнародному ринку.
Незважаючи на те, що в 2008 році прибутковість франчайзі досягла нижчої точки, з того моменту простежується стрімка позитивна тенденція.
Дойл сказав: " Грошовий потік в магазинах покращився, що робить продукт привабливішим для наших франчайзі. Таким чином , їх прибутковість поліпшується , і викликає більший інтерес, а це в свою чергу сприяє зростанню кількості магазинів" .
Вимога того, щоб всі франчайзі Domino по всьому світу переробили свої ресторани під концепію Pizza Theater , швидше за все , незначно сповільнить темпи зростання точок на внутрішньому ринку. Таке припущення Дойла пояснюється наступним: "Ви дивитеся на відносно невелику группу добре фінансованих франчайзі ", які відкривали нові точки.
"Реальність така , що у нас є майже 1000 франчайзі в США , і можливість доступу до капіталу досить хороша на даний момент , особливо це відноситься до великих франчайзі", говорить Дойл .
Про те , що перетворення буде обов'язковим , франчайзі було відомо як мінімум вже рік , так як концепція Pizza Theater тестувалася на точках належних Domino, додав Дойл .
Поки що , співтовариство операторів бренду захоплено сприймають новину про перше загальносистемне перетворення Доміно за останні десять років.
За словами Дойла , нові ресторани та модернізовані точки в стилі the Pizza Theater, де кухня має більш відкритий дизайн з більшим ступенем оглядовості в печах і збільшеним місцем для ліплення піци , повинні посприяти збільшенню як продажів з доставкою, так і продажів « з собою».
"Навіть клієнти, що користуються послугою доставки хочуть знати, звідки привезли їх їжу ", говорить він , "і якщо вони самі приїжджають в магазин, вони хочуть побачити гарне місце".
Близько 10 % від продажів Доміно припадає на клієнтів , які забирають замовлення з собою.
Мережа Доміно управляє 390 точками , що належать компанії , і надає франшизу ще 4596 точкам в США . Також франшизи надані 4986 ресторанам на міжнародних ринках в 70 країнах.
Джерело: Nation’s Restaurant News