McDonald's планує перепродати 1500 франшиз своїх ресторанів
McDonald's планує підвищити доходи продаючи свої власні франшизи.
28 травня 2014, мережа ресторанів швидкого харчування оголосила про своє бажання продати франчайзі щонайменше 1500 власних ресторанів. Цей захід торкнеться ресторанів, що знаходяться переважно за межами СШ: в Азіатсько- тихоокеанському регіоні, на Близькому Сході , в Африці та Європі.
Sport media | Women's Nike Air Max 270 trainers - Latest ReleasesЗавдяки цьому продажу активність McDonald's в сфері рефранчайзингу зросте на 50 відсотків порівняно з результатами компанії за останні три роки.
На даний момент більше 80 % ресторанів McDonald's по всьому світу працюють за системою франчайзингу. Однак, міжнародна франчайзингова діяльність відстає від показників діяльності компанії в США. Продаж 1 500 міжнародних ресторанів McDonald's з наявних 14800 стане важливим кроком у цьому напрямку.
Компанія щосили намагалася не відставати у конкурентній боротьбі. Так, у квітні мережа McDonald's заявила про прибуток 1,2 млрд дол. за перший квартал. Ці показники на 5,2 % нижче показників минулого року , проте поки що рано давати аналітичні прогнози.
Рефранчайзинг – звичайна міра у франчайзингу, що застосовується з метою збільшення чистого прибутку. На початку цього року мережа ресторанів Burger King звершила процес продажу власних ресторанів, збільшивши доходи на 99 % в 2013 році. Wendy's також знаходяться в процесі скорочення кількості магазинів, що знаходяться в корпоративній власності компанії, через рефранчазинг. Ця ініціатива торкнеться 415 ресторанів компанії.