Аналіз франшиз по місцю розташування ведення бізнесу.

Screen Shot 2017-05-23 at 21.03.49Аналіз франшиз по місцю розташування ведення бізнесу. Вимоги за місцем розташування часто є одним з основних умов франчайзера, що обумовлено його турботою не тільки про дохід, а й про розвиток і підтримку престижу компанії, а також дотримання бізнес-плану.

Asics footwear | UK Trainer News & Releases

Серед аналізованих франшиз досить широку популярність мають роздрібні магазини, власні приміщення та офіси, що підтверджує розподіл по бізнес категоріям. Далі наведено різноманітність місць розташування та частоти вимог франчайзера до них:

Роздрібний магазин – 163

Власне приміщення – 96

Офіс – 86

Ресторан – 67

Кіоски – 45

Торгові вулиці та торгові центри – 13

Робота вдома – 12

Транспортний засіб – 11

Наступна діаграма показує візуальне значення кожної з категорій:

Найчастіше франчайзер пропонує кілька франчайзингових пакетів, які розрізняються багатьма умовами, одне з яких - це місце розташування. Найчастіше це поширене в громадському харчуванні, коли пропонується кілька форматів торгових точок від невеликого транспортного засобу до ресторану.

 Автор статті - Олександр Ногачевський

Віце-президент Федерації Розвитку Франчайзингу України

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 099 208 10 69 

e-mail: info@fdf.org.ua

Demo