Аналіз франшиз по місцю розташування ведення бізнесу.
Аналіз франшиз по місцю розташування ведення бізнесу. Вимоги за місцем розташування часто є одним з основних умов франчайзера, що обумовлено його турботою не тільки про дохід, а й про розвиток і підтримку престижу компанії, а також дотримання бізнес-плану.
Asics footwear | UK Trainer News & ReleasesСеред аналізованих франшиз досить широку популярність мають роздрібні магазини, власні приміщення та офіси, що підтверджує розподіл по бізнес категоріям. Далі наведено різноманітність місць розташування та частоти вимог франчайзера до них:
Роздрібний магазин – 163
Власне приміщення – 96
Офіс – 86
Ресторан – 67
Кіоски – 45
Торгові вулиці та торгові центри – 13
Робота вдома – 12
Транспортний засіб – 11
Наступна діаграма показує візуальне значення кожної з категорій:
Найчастіше франчайзер пропонує кілька франчайзингових пакетів, які розрізняються багатьма умовами, одне з яких - це місце розташування. Найчастіше це поширене в громадському харчуванні, коли пропонується кілька форматів торгових точок від невеликого транспортного засобу до ресторану.
Автор статті - Олександр Ногачевський
Віце-президент Федерації Розвитку Франчайзингу України