Ринок франчайзингу Німеччини

 

Ринок франчайзингу Німеччини є одним із найрозвинутіших в Європі, про що свідчить в першу чергу кількість концепцій представлених на ринку франчайзингу. Відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу станом на 2011 рік у країні представлено 990 франчайзингових концепцій. За кількістю франчайзерів дана країна поступається тільки Франції, серед країн Європи.

За 11 років кількість франшиз зросла на 34% з 735 у 2000 році до 990 у 2011 році, що свідчить про стабільний та впевнений розвиток ринку. Проте, кількість франчайзі збільшилася аж на 80% з 37000 у 2000 році до 66900 у 2011 році. Така тенденція свідчить про високу якість німецьких франшиз.

Зайнятість у сфері франчайзингу також стабільно зростає - на 43% з 346500 до 496000 осіб, а товарооборот зріс утричі з 22 млдр євро у 2000 році до 64,4 млрд євро у 2011. У середньому товарооборот за рік зростав на 16 %. Особливо стрімке зростання спостерігається у посткризовий період, з 2009 по 2011 рік товарооборот виріс на 46%.

Варто відзначити, що частка національних франшиз на ринку Німеччини становить 80%, що свідчить про високі бар’єри входу для міжнародних концепцій.

Німецькі франшизи найбільше представлені в Австрії, Швейцарії, Нідерландах, Франції та Польщі, а на ринку Німеччини найбільшого успіху досягли бренди з США, Австрії, Швейцарії, Нідерландів та Франції.

Найвідоміші Німецькі бренди у сфері франчайзингу: OBI, Fressnapf, Engel & Volkers, BackWerk, VAPIANO.

Джерело: Федерація франчайзингу України

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo