Ринок франчайзингу Франції

 

 

Франція – це батьківщина франчайзингу та європейський лідер, що заслуговано посідає перше місце серед країн Європи по розвитку франчайзингу. Франчайзинг в Франції був представлений ще в 1929 році такими відомими брендами, як PIGIER та Pingouin.

Станом на 2012 рік у Франції представлено 1658 франчайзингових концепцій, відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу.

У період з 2007 року по 2012 рік кількість франшиз відчутно збільшилася, а саме на 46% з 1137 до 1658. А кількість франчайзі зросла на 31% з 47291 до 62041. Такі показники свідчать про позитивну та стабільну динаміку розвитку ринку.

У період з 2007 року по 2009 рік кількість зайнятого населення у сфері франчайзингу зросла лише на 3% з 315715 до 327773. Це перед усім пов’язано з циклічними коливаннями в економіці, а саме кризою 2008-2009 років.

Проте, у період з 2007 по 2011 рік товарообот виріс на 17% з 42,0 млрд євро до 49,2 млрд євро і щороку зростав у середньому на 5,2%.

Найбільше франчайзинг у Франції представлений у сферах автосервісу, роздрібної торгівлі, готелів, розваг і туризму.

Варто зазначити, що у Франції один з найбільших показників частки національних франшиз на ринку, який на 2011 рік становить 85,2%, що свідчить про високі бар’єри входу на ринок та високий рівень розвитку франчайзингу в Країні.

305 французьких брендів представлені практично всюди. Це Європа, Північна Америка, Середній Схід. А в самій Франції найбільше представлені франшизи з США, Італії, Іспанії, Британії та Канади.

Найбільш відомі французькі бренди: VIVAL, Guy Hoquet, Gamm vert, YVES ROCHER, ALAIN.

Джерело: Федерація франчайзингу України

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo