Ринок франчайзингу Італії

 

Ринок франчайзингу Італії посідає одне з перших місць по розвитку серед країн Європи. Станом на 2011 рік в країні було представлено 885 франчайзингових концепцій. Першим італійським брендом, що почав розвиватися по франчайзингу є GAMMA d.i.

За 5 останніх років кількість франшиз в Італії зросла лише на 8% з 817 у 2007 році до 885 у 2011 році. Кількість франчайзі також майже не змінилася, і склала 54096 у 2011 році. Зайнятість населення у сфері франчайзингу також не зазнала значних змін, відбулося зростання лише на 3% за п’ять років, станом на 2011 рік цей показник становить 188222 осіб. Товарооборот збільшився на 22,5% з 18,2 млрд євро у 2007 році до 22,3 млрд євро у 2011 році. У середньому за рік товарооборот зростав на 9,7%. Такі показники свідчать про поступовий та стабільний розвиток ринку.

Набільше франчайзинг в Італії представлений у сферах харчування, туризму, нерухомості, фінансах, роздрібній торгівлі (особливо одяг), юридичних послуг та медицині.

Також варто відзначити, що в Італії наразі дуже висока частка національних франшиз на ринку, яка становила 85% у 2011 році, до 2010 року сягала взагалі 90%.

Італійські бренди широко представленні в Іспанії, Франції, Німеччині, Британії, США, в самій Італії найбільшого успіху досягли бренди з США, Франції та Іспанії.

Найвідоміші італійські франчайзингові бренди: Tecnocasa, Domotecnica, Calzedonia, Punto 187, Segafredo, Intimissimi, Mail Boxes Etc (MBE).

Джерело: Федерація франчайзингу України

 

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo