Ринок франчайзингу Хорватії

 

На сьогоднішній день франчайзинг в Хорватії ще знаходиться на стадії розвитку. Кількість франчайзингових концепцій у країні станом на 2012 р. налічується 180 відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу.

 

За останні п’ять років кількість франчайзингових концепцій представлених у країні зросла на 44% - з 125 в 2007 р. до 180 в 2012 р.  в той час, як  кількість франчайзі зросла всього на 11% з 900 до 1000 точок.

Важливим фактом є те, що зайнятість населення в франчайзингу майже не змінюється. Станом на 2012 рік цей показник складає 16 000 осіб. Товарооборот навпаки показав падіння на 12,5 % з 1,8 млрд євро у 2007 до 1,6 млдр євро у 2010 році.

Цікавим фактом є те, що частка національних брендів у сфері франчайзингу складає лише 30%., що свідчить про значну кількість міжнародних брендів на ринку країни.

Найбільш розвинутий франчайзинг в Хорватії у сферах роздрібної торгівлі, розміщення, харчування та напоїв, а також медицини.

Хорватські франшизи найбільше користуються попитом у таких країнах, як Боснії та Герцоговині, Сербія, Словенія, Угорщина, Скандинавія, Польща, США. А в самій Хорватії добре розвинуті франшизи з Італії, Німеччини, Британії, Франції, Угорщини та США.

Найбільш відомі Хорватські франчайзингові бренди: Velpo partner, Diona, Di Caprio, Varteks, AMDS jeans.

Джерело: Федерація франчайзингу України

 

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo