Ринок франчайзингу Великобританії

 

Британський ринок франчайзингу є одним із найрозвинутіших в Європі. Відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу станом на 2011 рік у країні представлено 929 франчайзингових концепцій. Франчайзинг у цій країні зародився на початку 60-хх років минулого століття з британської компанії Dyno-Rod і суб-франчайзі з США SERVICE MASTER.

Кількість франшиз у Британії з 2007 по 2011 рік стабільно зростала і збільшилася за 5 років на 15% з 809 до 927. Кількість франчайзі виросла на 11% з 36200 у 2007 році до 40100 у 2011. Така динаміка підтверджує якість франшиз на ринку.

Зайнятість населення у сфері франчайзингу виросла аж на 23% з 480000 осіб у 2007 році до 594000 у 2011. А товарооборот збільшився на 8% з 12,4 млрд до 13,4 млрд. Можемо зробити висновки про позитивну динаміку розвитку франчайзингу в країні.

Франчайзинг Великобританії найбільше представлений в сферах офісних послуг, послуг по догляду за будинками, роздрібній торгівлі, харчуванні.

На британському ринку висока частка національних франшиз – 80%.

Близько 250 британських брендів користується попитом в Ірландії, Скандинавії, у решті країн Європи та Північній Америці. А в Британії користуються попитом франшизи з США, Канади, Австралії, Нової Зеландії та Італії.

Найвідоміші Британські франчайзингові бренди: Clarks, COSTA Coffee, Thorntons, Dairy Crest, TONI&GUY.

Джерело: Федерація франчайзингу України

 

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo