Ринок франчайзингу Угорщини

 

 

Ринок франчайзингу Угорщини ще тільки розвивається. Франчайзинг був представлений в країні в 1987 році з появою американського бренду McDonald’s. Відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу станом на 2011 рік в Угорщині представлено 361 франчайзингових концепцій.

Кількість франшиз на угорському ринку за останні чотири збільшилась всього на 9%, з 330 у 2007 до 361 у 2011 році. Кількість франчайзі також зазнала не значних змін, 17000 у 2007 році та 20000 у 2011. Кількість зайнятих у сфері франчайзингу у період з 2007 по 2011 зросла на 8,6%, 3 92000 до 100000.

Частка національних брендів на ринку Угорщини складає 70%. Це свідчить про відносно високі бар’єри входу на ринок.

Франчайзинг в Угорщині найбільше представлений у сферах роздрібної торгівлі, харчування, різних персональних послугах.

Угорські бренди представленні в Румунії, Польщі, Словаччині, Хорватії, Чехії, в самій Угорщині найбільшого успіху досягли бренди з США, Німеччини, Іспанії, Франції та Італії.

Найвідомішими угорськими брендами є FORNETTI, DIEGO, MOL, CO-OP, T-COM.

Джерело: Федерація франчайзингу України

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo