Ринок франчайзингу Чехії

 

 

Ринок франчайзингу в Чехії на сьогоднішній день знаходиться на стадії розвитку. Кількість франчайзингових концепцій у країні станом на 2011 р. налічується 190 відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу.

 

За останні чотири роки кількість франчайзингових концепцій представлених у країні зросла на 45% - з 131 в 2007 р. до 190 в 2011 р. проте кількість франчайзі в період з 2009 по 2010 роки зросла на 25% з 3476 до 4366 точок, що свідчить про позитивну динаміку та перспективу розвитку ринку.

Зайнятість населення у франчайзингу майже не змінюється. Станом на 2009 рік цей показник складає 30 000 осіб.

Частка національних брендів у сфері франчайзингу станом на 2010 рік складає 55% порівняно з показником за 2008 рік – 49% , що свідчить про поступове збільшення національних брендів на ринку країни.

Найбільш розвинутий франчайзинг в Чехії у сферах харчування та напоїв, розміщення, туризму а також персональних послуг (фітнес та краса).

Чеські франшизи найбільше користуються попитом у таких країнах, як Словаччина, Австрія, Німеччина, Франція, Польща. А в самій Чехії добре розвинуті франшизи з США, Німеччини, Британії, Франції та Угорщини.

Найбільш відомі Чешські бренди: Svejk Restaurant U Karla, eXpreska, Svet zdravi, RK Evropa, CrossCafe.

Джерело: Федерація франчайзингу України

 

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo