Ринок франчайзингу Бельгії

 

 

Ринок франчайзингу Бельгії має тенденцію до стрімкого розвитку. Франчайзинг був представлений в країні в 1930 році з появою національного бренду NOPRI. Кількість франчайзингових концепцій відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу станом на 2011 рік в Австрії склала 350.

Кількість франшиз на бельгійському ринку за останні чотири роки зазнала неймовірного зростання у 3,5 рази з 100 у 2007 до 350 у 2011 році. Кількість франчайзі також зросла на 314%, з  3500 у 2007 році та 11000 у 2011. Кількість зайнятих у сфері франчайзингу у період з 2007 по 2011 збільшилась у 2 рази, з 40000 до 80000.

Товарооборот також зазнав значних змін, оскільки збільшився на 91% з 8 млрд євро у 2007 до 15,3 млдр євро у 2011 році.

Частка національних брендів на ринку Бельгії станом на 2011 рік складає 60%.  Цікавим фактом є те, що з 2007 року ця частка не змінилася. Це свідчить про стабільне утримання вітчизняних брендів на ринку країни.

Франчайзинг в Бельгії представлений у сферах роздрібної торгівлі, харчування, нерухомості.

Бельгійські бренди представленні в Франції, Люксембурзі, Нідерландах, Китаї, Марокко. В самій Бельгії найбільш розвинуті  бренди з США, Нідерландів, Британії, Франції та Італії.

Найвідомішими бельгійськими брендами є Mister Minit, hubo, Aveve, Café Leffe/Belgian Beer Café, Leonids.

Джерело: Федерація франчайзингу України

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo