Ринок франчайзингу Словенії

 

Ринок франчайзингу Словенії є слаборозвинутим, про що свідчить низька кількість концепцій на ринку франчайзингу. Відповідно до статистики Європейської Федерації Франчайзингу станом на 2011 рік у країні представлено 106 франчайзингових концепцій. Франчайзинг у Словенії був представлений у 1988 році американським брендом HERTZ.

 

За 5 років кількість франшиз майже не змінилася з 103 у 207 році до 106 у 2011, як бачимо ринок майже не розвивається. Проте, кількість франчайзі відчутно збільшилася. Зростання склало 27% з 1213 у 2007 році до 1540 у 2011 році. Така тенденція свідчить про стабільний розвиток.

Частка національних франшиз на ринку Словенії становить 50%, що є досить не значним показником і свідчить про низькі бар’єри входу для міжнародних концепцій.

Франчайзинг у Словенії поширений у сферах роздрібної торгівлі, харчування, туризму, спорту.

Словенські франшизи найбільше представлені в Хорватії, Сербії, Боснії та Герцеговині, Австрії, Італії, а на ринку Словенії найбільшого успіху досягли бренди з Італії, Хорватії, Австрії, Угорщини, Франції, США.

Найвідоміші Словенські бренди у сфері франчайзингу: MERCATOR, TUS, MITJA Hair, Team, SIMPLE, LINEA SNELLA.

Джерело: Федерація франчайзингу України

 

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo