Ринок франчайзингу Туреччини

 

Ринок франчайзингу Туреччини є одним із найрозвинінеших в Європі, про що свідчить в першу чергу велика кількість концепцій на ринку франчайзингу. Відповідно до статистики Асоціації франчайзингу Туреччини станом на 2012 рік у країні представлено 1860 франчайзингових концепцій. Франчайзинг у Туреччині розпочався в 1991 році з американського бренду McDonald’s.

 

За 4 роки кількість франшиз майже не змінилася: з 1843 у 2007  році до 1860 у 2012, але варто зазначити, що у 2010 році кількість франшиз стрімко впала аж на 10% з 1843 до 1669. Кількість франчайзі становить 50000 станом на 2009 рік.

Також варто відзначити, що частка національних франшиз на ринку Туреччини становить 81% у 2011 році, що свідчить про високі бар’єри входу для міжнародних концепцій, спостерігається тенденція до збільшення частки вітчизняних франшиз, у 2010 році вона становила 73%

Франчайзинг у Туреччині найбільше поширених у сферах роздрібної торгівлі, автосервісу, харчування, житла та нерухомості,

Турецькі франчайзингові бренди найбільше представлені в Німеччині, Саудівській Аравії, Іраку, Азербайджані Нідерландах, а на ринку Німеччини найбільшого успіху досягли бренди з США, Франції, Британії, Італії.

Найвідоміші Турецькі бренди у сфері франчайзингу: SIMIT SARAYI, CiLEK ALTINBAS, ISTIKBAL, KOTON

Джерело: Федерація франчайзингу України

 

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo