2013 рік видався досить важким для мережі ресторанів Макдональдс

2013 був не надто вдалим роком для найбільшої в світі мережі ресторанів Макдональдс. Його глобальні продажі по всій мережі зросли тільки на 0,2 відсотка за рік. При цьому мережа втратила деяких своїх клієнтів у складних умовах конкурентного середовища , особливо на своєму внутрішньому ринку.

 

"Це був важкий рік", сказав генеральний директор Дон Томпсон в квартальному конференції компанії сьогодні вранці. "Ми чітко усвідомлюємо наші короткострокові проблеми і завдання, які стоять перед нами. "

У відповідь на це компанія ініціювала ряд змін , покликаних повернути собі колишні обсяги продажів. Вона вже оголосила про скорочення капітальних витрат і оптимізації витрат в цьому році. Керуючись думкою керуючого складу , що ресторанами стало складно управляти, центральний офіс компанії ухвалила рішення оптимізувати систему постачання . Також буде переглянуто меню в бік його зменшення , оскільки велика кількість позицій заважає продаватися новим продуктам, таким, як наприклад Mighty Wings . Пан Томпсон заяви, що втрата клієнтів спостерігається у всій мережі Макдональдс , не дивлячись на час доби: «Ми повинні переконатися, що їжа відповідає очікуванням наших клієнтів. Зараз ми повинні сконцентрувати свої сили і увагу на наше меню і сервіс ».

Швидкість обслуговування та виконання замовлень важливо в Макдональдс, який представляє собою мережу ресторанів харчування, де підкреслюється доступність і зручність. Якщо вона не може забезпечити це, то клієнти йдуть в інше місце. Це є другою причиною, по якій франчайзингова мережа ресторанів швидкого харчування Макдональдс стала стрімко втрачати позиції.

Але якість продукту і швидкість виконання замовлень не єдина проблема Макдональдс. У середу там оголосили , що виробляються кадрові зміни, а саме призначення Дебори Валь на пост головного директора з маркетингу, що відповідає за підрозділи мережі в США. Пані Валь прийшла на цей пост ззовні (з житлово -будівельної компанії Pulte Group), що є рідкісним виключенням з кадрової політики Макдональдса при підборі керівного складу. Але треба зазначити, що це може розглядатися з боку франчайзі як позитивні зміни, що здатні змінити динаміку продажів в позитивну сторону.

Коштувати відзначити, що конкуренти не дрімають, а впевнено займають позиції на ринку, що змушує Макдональдс покращувати сервіс, переглядати меню, купівельні переваги та ін Так останнім часом активізувалися його суперники Wendy's і Burger King. Плюс до цього основні клієнти мережі в США обмежили свої витрати на харчування в ресторані. Додатково, пан Томпсон зазначив, що сталася " переорієнтація клієнтської бази", тобто "з'явилися клієнти, яким за великим рахунком все одно де харчуватися ".


У сьогоднішніх реаліях жорсткої конкуренції клієнт просто -напросто не буде приходити в ресторан, який не відповідає його очікуванням.

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo