Імениті бренди привертають до себе зростаючий середній клас Китаю

Розкішні бренди рясніють у Китаї, навіть у так званих містах другого ешелону. На нещодавній торгової місії франшиз у цій країні наш готель в Пекіні розташовувався безпосередньо біля торгового центру China World Mall (Китайський всесвітній торговий центр), з двома поверхами і додатковим крилом , в якому знаходилися в основному порожні магазини таких світових торгових марок, як Prada, Gucci, Jimmy Choo і Louis Vuitton. Так, і Fatburger теж.

 

Як серед молодих жінок, так і чоловіків в Китаї існує тенденція стильно одягатися . Молоді жінки, які працюють у Комерційній службі США, представили неофіційний показ мод. На вулицях міста, я побачила на людях одяг , моделі які превалювали в Парижі раніше цього року під час всесвітньо відомої вистака франшиз Franchise Expo Paris : короткі шорти , колготи й чобітки . Причиною, з якої дизайнерські магазини не приваблюють натовп, як нам сказали, є вартість предметів розкоші, яка, схоже, на цілих 40 відсотків перевищує таку в США чи Європі, через завищене імпортне мито. Але попит, судячи з усього, все ж є, тому що в кожному з чотирьох міст, які відвідала торгова місія, магазини такого ж високого класу домінували на тлі пейзажу в центрі міста.

Натуральне, непідробне хутро можна було бачити у формі вертикальних погонів на пальто або куртку. Дуже динамічні Китайці люблять покрасуватися в одязі відомих торгових марок, при цьому вони не люблять підробок , хоча на семи поверхах Шовкового ринку в Пекіні знаходяться 1700 роздрібних продавців, що продають різні види підроблених товарів . Але це більш речі для недбалих туристів, а не для китайців, які краще навчилися відрізняти вироблені у себе в країні підробки від оригінальних брендів.

У той час як американські франчайзери хочуть, щоб весь світ купував наші продукти та послуги, ця орієнтація на американський світ моди ні в якому разі не повинна перекреслювати національну ідентичність людей тих країн, де мають попит і активно поширюються наші бренди. В мою першу ніч у Пекіні, я дивилася програму новин, присвячену тривожній тенденції в Індії - освітлюючі шкіру продукти як підтримка превалюючої в суспільстві думки, що темна шкіра є менш привабливою. Мої побоювання щодо подібних тенденцій і в Китаї підтвердилися, коли вже наступного дня я побачила кілька дисплеїв з аналогічними продуктами в аптеках в торговому центрі China World.

Автор: Ненсі Вайнгартнер

Джерело: Franchise Times від 2 грудня 2013

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo