Як одна компанія з виробництва сандвічів вирвалася в десятку кращих франчайзингових компаній.

Приємно почати свій черговий робочий день, підкріпившись в одному з 2000 ресторанів швидкого харчування «Сандвічі для гурманів у Джиммі Джона», де завжди почуєш підбадьорливий саундтрек, відчуєш запах свіжого хліба і зустрінеш доброзичливий персонал.

Але ще в 1994 році, 11 років після того як Джиммі Джон Літауд відкрив свій перший ресторан в Чарльстоні, штат Іллінойс, справи в нього йшли не так добре, як зараз. Пан Літауд визнається, що причиною цього було його невгамовне бажання розширити свою ресторанну «імперію» шляхом неконтрольованого продажу своїх франшиз.

«Раніше я припускав, що будь-хто, кому я продав франшизу, буде в захваті вставати рано вранці, випікати хліб і робити бутерброди, і ще на додачу отримувати від цього реальне задоволення, роблячи хороший бізнес», згадує він. «Я почав продавати свою франшизу кожному, хто просто міг стояти на ногах і хто міг заплатити за неї. І я накопичував свій капітал. Але до 2000 року, я зрозумів, що всі 15 ресторанів моєї франчайзингової мережі байдикують, і мої франчайзі провалюють бізнес і втрачають гроші».

З тих пір пан Літауд все добре усвідомив і проаналізував, і налагодив справи в своїй франчайзингової мережі. У результаті цього в цьому році його компанія побила свій рекорд і вийшла вперше у своїй історії в десятку кращих франчайзерів за номінацією Кращі 500 франшиз®. Але це сталося не відразу. У 2000 році пан Літауд припинив продаж своїх франшиз і почав відвідувати кожен ресторан у своїй мережі, оцінюючи місця розташування ресторанів і самих франчайзі як своїх бізнес-партнерів і відсіюючи збиткові магазини. Він поліпшив тренінги і процес відбору ділянки для будівництва кожної нової точки, а також зібрав досвідчену корпоративну команду, щоб оптимізувати всі операції.

Коли два роки по тому Джиммі Джон відновив свою програму розширення франчайзингового бізнесу, процес відбору франчайзі став повільним, вельми вибірним і зосередився на довгостроковій стабільності, а не тільки на накопиченні франшизних зборів. В рамках цього було введено таке правило, що керівники всіх відділів управління мережею, кожен від себе, повинні спочатку затвердити новий об'єкт, перш ніж він буде запущений в роботу.

Але сила франчайзингової програми пана Літауда не тільки в постійному зростанні, тепер уже збалансованому і добре контрольованому. Компанія зарекомендувала себе в умовах жорсткої конкуренції на ринку ресторанів швидкого харчування також своїм відмінним сервісом, налагодженою системою поставок і корпоративною культурою старанності і працьовитості.

 

Джерело:  www.entrepreneur.com

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo