Що чекає на франчайзинг наступні 5 років

Як очікується протягом наступних п'яти років, майже мільйон ветеранів будуть повертатись зі збройних сил США. Цікава тенденція яка складається протягом останніх 5-10 років полягає в тому, що бувші військовослужбовці стають цільовою аудиторією для власників франшиз і відбору потенційних франчайзі.

"Стати власником Франчайзингового бізнесу дійсно вписується у військовий досвід, де люди, як правило, мають підприємницький характер, і добре розуміють необхідність дотримуватись правил і дисципліни," говорить Марта O'Gorman, директор з маркетингу компанії Liberty Tax Service США, яка надає послуги з ведення бухгалтерського і податкового обліку і має близько 4400 офісів в Сполучених Штатах і Канаді. "Військові люди також знають та розуміють важливість і необхідність використання бренду" коментує Кевін Бланшар, колишній морський піхотинець, який тепер працює в освітній Фундації Міжнародної Асоціації Франчайзингу і управляє програмою VetFran. Військова школа вчить персонал, як вести за собою людей, покращувати процеси і виконувати місію з допомогою команди - ті ж самі речі, які приводять до успіху підприємця в якості франчайзі. "З франшизою, у вас є перевірена система, з регулярними тренінгами та операційними процедурами, таким чином вам залишається лише чітке їх виконання," говорить він. «Військовий вишкіл має той самий підхід, що веде до успіху в сфері франчайзингу – впровадження системи на місці, а потім чітке виконання відповідних процедур. Приблизно один з семи франчайзі в даний час є колишнім військовослужбовцем».


Відповідно до наданої інформації Міжнародною Франчайзинговою Асоціацією (IFA) "2013 ветерани у Франчайзингу: доповідь про хід роботи", найпопулярнішими франшизами для ветеранів є авто-мотив, загальні послуги, сфера харчування, послуги в сфері обслуговування приватних будинків і квартир та інші бізнес-послуги. "Багато роботи в армії пов’язано з фізичною роботою, тому військові ветерани тяжіють до франчайзингу, що відповідає їх військовим навикам і ключовим компетенціям", -говорить Марта ОГорман


«У рамках програми VetFran, багатьом ветеранам франчайзі буде надана пільга на сплату комісій за користування франшизою від10 до 25відсотків, що є суттєвою сумою і може дозволити власникам франшиз найняти двох-трьох працівників протягом декількох місяців, поки вони отримають оборотні коштиі запустять бізнес".

"Перехід від військового до цивільного життя може бути надзвичайно складним процесом", говорить Бланшар O'Горман. "Коли ви збираєтеся займатися бізнесом самі для себе, ви повинні переконатися на 100 відсотків в тому, що володієте інформацією та необхідними інструментами, які вам знадобляться для реалізації мрії стати самим для себе босом." Джо Mullichо тримав більш ніж два десятка нагород за статті, технології та інші публікації в сфері франчайзингу "військовий досвід і навчання має той самий підхід, що приводить до успіху і в сфері франчайзингу – впровадити систему на місці, а потім ретельно виконувати всі процедури" – говорить Кевін Бланчард.


Досвід США в створенні економічних умов і організації інфраструктури для розвитку франчайзингового бізнесу повинен стати хорошим прикладом для наслідування.


Активісти федерації франчайзингу України вже давно проводять роботу, щодо створення команди лобістів по впровадженню досвіду VetFran в Україні.

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo