Перший всеукраїнський форум пивоварів та рестораторів

 ----1-01

Саме тому настав час представникам МСБ даної галузі зібратись, обмінятись досвідом, отримати додаткову інформацію і відповіді на свої питання. Завдяки малій активності розвитку малих пивоварень, ринок українського пива теж став свого роду «унікальним», а саме:

  • 90 % ринку сконцентровано у трьох виробників; 
  • 39,2% споживачів не лояльні до відомих українських марок пива;
  • 18,2% споживачів переважно споживають пиво в кафе і 53,2% - вдома;
  • 49% споживачів купують пиво в ПЕТ упаковці.  

Всього 400 сортів пива (наприклад у Бельгії це в рази більше). Це говорить тільки про одне – ринок не буде таким концентрованим, якщо буде якісна пропозиція. Ринок крупних виробників зробив занадто великі інвестиції в свої потужності і буде все робити, щоб:

  • не пустити нових гравців,
  • здешевити собівартість продукту, а так як видатки на утримання менеджменту просто колосальні, закупки імпортованих складових та обладнання, маркетинг та розвиток з’їдає бюджет компаній, то означає, що будуть знижувати собівартість за рахунок технологій та якості складових.

Саме тому є ніша – міні пивоварні з рестораном. Це та ніша, яка дозволить:

  •  Запропонувати 39% споживачів якісний продукт за оптимальною ціною;  
  • Запропонувати продукт, використовуючи прямі зв’язки з виробниками складових – такого ж самого представника українського МСБ (малого і середнього бізнесу), як і сама міні пивоварня;
  • Зварити і тут же продати своєму споживачу, який живе поряд;  
  • Все обладнання та складові сьогодні можна придбати в Україні без оглядки на валютні коливання. А завдяки франчайзингу міні пивоварні з рестораном можна швидко розвинути по всій території України. Для цього потрібно досить мало: бажання та знання.

Перший всеукраїнський форум пивоварів та рестораторів.

О. Ногачевський, віце президент ВГО Федерація розвитку франчайзингу.

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo