Як порахувати повернення на інвестціі по франчайзинговому проекту

Калькулятор окупаемости франшизы

Якщо ви розглядаєте варіант покупки франшизи, необхідно проаналізувати чотири важливих фінансових питання:

- Скільки необхідно проінвестувати в покупку франшизи?

- Коли буде досягнута точка беззбитковості?

- Яка буде прогнозована прибуток до оподаткування?

- Скільки складе період повернення інвестицій або так званий ROI (Return on Investments)?

Ключова річ, яка повинна цікавити покупця франшизи - це очікуваний ROI. Цей показник визначає те, що ви можете отримати в короткій перспективі від ваших інвестиційних вкладень. Якщо рентабельність такої інвестиції нижче того рівня, коли ви змогли б отримати вигоду, проінвестувавши свій капітал, наприклад, в пайовий інвестиційний фонд, на депозит у банку або навіть вклавши в нерухомість - слід добре подумати.

Щоб допомогти відповісти інвестору на це питання, пропонуємо простий калькулятор ROI, який можна використовувати для визначення очікуваного або прогнозованого ROI. Для цього вам необхідно мати деякі дані, щоб ввести їх у таблицю-калькулятор і розрахувати ROI Франчайзі. Таку інформацію зібрати не складно, і це повинно бути частиною вашої оцінки та перевірки франшизи.

Інвестиції в Франчайзинг

Інвестиційні витрати включають суми на купівлю обладнання та оргтехніки, а також інших основних засобів і нематеріальних активів (ліцензії на програмне забезпечення тощо) для ведення бізнесу. Якщо передбачається купівля приміщень, необхідно зважено розрахувати результат ROI. У франчайзингу інвестиція в нерухомість рідко є позитивним фактором майбутнього успіху бізнесу. У такі витрати також включають так звані «додаткові кошти», які представляють оціночну суму 3х місячного оборотного капіталу для поточних закупівель товару, матеріалів або сировини і непередбачених витрат.

У деяких випадках ця сума може бути менше, ніж та, яку ми рекомендуємо, якщо франшиза стане беззбиткової значно швидше. Іноді включають суму витрат на виплату заробітної плати власнику бізнесу. Така практика застосовується в США та Європейських країнах, для України це не зовсім прийнятно, так як існують законодавчі обмеження.

Прогнозована Прибуток до оподаткування

Наступним кроком у цьому процесі є оцінка продажів, валового прибутку і витрат. Якщо у вас є ця інформація, ви можете ввести її безпосередньо в таблицю - калькулятор ROI Франчайзі. Ця інформація повинна бути отримана від франчайзера і вже працюючих франчайзі.

Деякі франшизи можуть мати позитивний коефіцієнт окупності інвестицій протягом першого року, інші можуть зайняти більше часу. Ви можете ввести обсяги продажів і дані про витрати на один рік або більше. Калькулятор дозволяє легко змінювати записи.

Деякі рекомендації для ваших прогнозів:

  1. Прогнозуючи загальний обсяг продажів для вашого першого року роботи або довше, будьте максимально реалістичні і не будьте надмірно оптимістичні;
  2. Визначаючи відсоток валового доходу, будьте максимально консервативними;
  3. Прогнозуйте ваші витрати для першого року роботи або довшого періоду, так як їх структура може в майбутньому змінюватися;
  4. Введіть всі дані в таблицю - калькулятор ROI і це дозволить вам визначити дохід до оподаткування та повернення на капітал.

Ви можете вводити різні суми для кожної категорії, включаючи продажі і валовий прибуток, щоб отримати різні результати. Ви можете вказати додаткові обігові кошти для інвестицій, що дозволить вам бути максимально консервативним в прогнозах.

Топ-10 помилок початківців франчайзі

Практично кожен починаючий підприємець, якого цікавить продаж франшизи стикається з величезною кількістю пропозицій франчайзерів різної спрямованості, розкрученості, вартості і ступеня опрацювання. Але, незважаючи на настільки велику різноманітність франшиз на ринку існує ряд помилок ідентичних як для зарубіжних, так і вітчизняних франчайзі.

 

Continue Reading

Ключові тенденції розвитку франчайзингу на 2013 рік

Франчайзинг різко змінився за останні п'ять років. З'явилося багато локальних пропозицій у багатьох нових, на перший погляд, індустріях бізнесу. Продажу товарів і послуг стали більш високотехнологічні з точки зору способів їх оптимізації. У той же час, франчайзинг залишається предметом для нового виклику на наших ринках, він завжди стикався з такими речами як: «корова на льоду», «надуті міхури» і капризи потенційних інвесторів. Ми не можемо сказати напевно, як в цьому році буде трясти галузь франчайзингу, але можемо запропонувати наші вибори для тенденції, які матимуть найбільший вплив в області франчайзингу та малого / середнього бізнесу загалом.

Continue Reading

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo