Підтримка франчайзера. На що може розраховувати франчайзі?

Франчайзинг - це не франчайзинговий пакет, а комплексні відносини між суб'єктами. У найзагальнішому вигляді відношення по моделі франчайзингу можна охарактеризувати як надання з боку франчайзі фінансових та управлінських ресурсів,  а франчайзера - ефективної бізнес-моделі та супроводу її експлуатації. На який супровід та підтримку може розраховувати франчайзі описано нижче. Наведені пункти не є обов'язковими та кожна франшиза індивідуальна за переліком характеристик,  як щодо вимог, що пред'являються франчайзером до потенційних франчайзі, так і щодо підтримки, що надається.

 

За договором франчайзер надає франчайзі права на використання:

  • засобів індивідуалізації (товарний знак та знак обслуговування, комерційне позначення, інше);
  • комерційного досвіду (операційне керівництво, доступ до ноу-хау та авторські права, інше);
  • ділової репутації (база постачальників, база клієнтів, доступ до фінансів, лояльність ЦА до бренду).

Можлива підтримка при відкритті, що забезпечується франчайзером:

  • Дослідження ринку
  • Написання індивідуального бізнес - плану
  • Підбір (допомога) місця розташування та вибір приміщення
  • Супровід переговорів з орендодавцями
  • Підбір (допомога) персоналу
  • Дизайн проекту приміщення та специфікація обладнання
  • Надання команди запуску
  • Поставка обладнання /товарів або надання доступу до ексклюзивних постачальників
  • Пряма та непряма фінансова підтримка (через лояльні франчайзеру фінансово-кредитні інститути)
  • Маркетинг за свій рахунок або маркетинговий план
  • Навчання та тренінги для менеджерів та персоналу
  • Надання операційного керівництва, технологічних карт, доступ до ноу-хау
  • Консультаційний супровід в усіх питаннях
  • Програмне забезпечення
  • Контроль

Можлива підтримка після відкриття:

  • Надання операційного керівництва, технологічних карт, доступу до ноу-хау
  • Регулярне та своєчасне оновлення бізнес-процесів
  • Консультаційний супровід з усіх питань та в будь-який час
  • Поставки товарів і обладнання та /або доступ до ексклюзивних постачальників
  • Надання клієнтської бази
  • Маркетинг, рекламна та PR-підтримка за свій рахунок або маркетинговий план
  • Маркетингові інструменти та POS-матеріали, посібник з мерчендайзингу
  • Забезпечення асортименту товарів і послуг, своєчасне і регулярне його оновлення.
  • Логістика (наприклад, доставка товару до дверей магазина)
  • Розробка та супровід впровадження новітніх технологій
  • Бухгалтерський, юридичний та адміністративний супровід
  • Соціальна підтримка (наприклад, щорічні зустрічі франчайзі)
  • Фінансова підтримка (відстрочка платежів, факторинг, інше)
  • Викуп нерозпроданого товару
  • Регулярне навчання та тренінг
  • Контроль

Вся передбачувана підтримка повинна бути обумовлена ​​в одному з договорів, що укладаються (договірна база франчайзингу, де договір комерційної концесії є центральним, але не єдиним елементом).

 

Джерело: www.triarh.ru

Наші контакти:

01010, Україна,
м. Київ – 10, а/с 13

тел.: +38 044 227 70 31 
e-mail: office@fdf.org.ua

Demo