Як правило, в бізнесі часто почуєш: треба «збільшити продажі», «наростити оборот», «виконати план по виручці» і т.д. Безумовно, такі заклики правильні.
Особливо зараз, коли багато бізнесів практично зупинилися через карантин та падіння купівельної спроможності споживачів. Експерти розділилися на 2 табори щодо розвитку подій після закінчення карантину. Одні кажуть, що споживачі після карантину кинуться задовольняти свій «відкладений попит» і будуть галопом витрачати гроші. А інші прогнозують 2-й сценарій – що споживачі стануть обережнішими в покупках та й грошей в них стане менше, бо не секрет, що чимало людей взагалі залишилися без зарплат або їхні заробітки «сильно впали».
Я із тих, хто прогнозує розвиток подій по 2-му сценарію. Так, швидше за все, купівельна спроможність населення вже не буде такою, як до карантину і на її відновлення потрібен буде час. Що робити бізнесу в такій ситуації?
Зі всіх сторін чути рекомендацію – слід максимально скоротити видатки, в тому числі на персонал. Це означає: зменшити оплату праці, анулювати систему мотивації чи порізати бонуси, а частину працівників позвільняти. Чи можливий інший варіант? Давайте подумаємо над таким:
1. Залишити всіх працівників, хто вболіває за Ваш бізнес, сприймає себе як його частину та розуміє, що їхня зарплатня залежить також від їхньої роботи. Якщо у Вас всі такі – не звільняйте нікого, бо це Ваш незамінний ресурс.
2. Ми вже навчилися працювати віддалено, то ж не треба забувати цей навик після карантину. Віддалена робота, неповний робочий тиждень чи неповний робочий день – це інструменти, які з одного боку дадуть Вам можливість зекономити на фонді оплати праці чи наймати спеціалістів зі всієї країни (не тільки тих, хто недалеко живе), а з іншого – стане додатковим плюсом для співробітників.
3. В жодному випадку не зменшувати зарплати та не різати бонуси команді, яка залишилася у Вас після пункту №1 вище.
І повертаємося до нашого питання – час подумати, де Ваш бізнес втрачав до настання карантину? Через які дірки витікав недоотриманий прибуток та продажі? Ось Вам один з варіантів відповіді:
Ваші працівники мають бути щасливі, залучені в робочі процеси та усвідомлювати, що саме від їхньої роботи залежить успіх Компанії, в якій вони працюють. «До чого тут продажі чи виручка?» - скаже хтось із нас.
А ось до чого: статистичні дані показують, що «щасливість» та залученість співробітників сприяє підвищенню продажів на 21-22%. Поряд з цим на 41% менше прогулів, а також на 59% зменшується плинність персоналу.
Дослідження Loyalty360* доповнює цей висновок, а саме - показник утримання клієнтів на 18% вище у компаній, чиї співробітники «активно залучені» та «переживають за бізнес» як за свій.
Ваші продажі/ товарооборот/ виручка напряму залежать від зацікавленості Ваших працівників. Так, можна говорити про правильно вибудувану систему мотивації персоналу. Але, спробуйте уявити – що може мотивувати та зацікавити у збільшенні продажів нещасливого працівника? Або того, на кого Вам наплювати? А того, якому наплювати на Ваш бізнес?
Додатковий бонус в грошах? Можливо, однак він буде в рази дієвішим, якщо у працівника будуть «горіти очі», його вклад в роботу буде поміченим та визнаним, і він буде почуватися щасливим.
Таким чином, закриваючи дірки, через які витікали недоотримані продажі, як то, наприклад, байдужість («пофігізм») Вашого персоналу, Ви продаватимете та зароблятимете більше. І не забувайте ділитися із Вашими працівниками!
Це – одна із складових рецепту як не втрачати прибутковість бізнесу. Слідкуйте за нами далі.
Удосконалюючи бізнес, разом зробимо світ кращим!
Від всієї Федерації розвитку фрнчайзингу
Виконавчий директор Наталия Колодий (Nataliya Kolodiy)
Cell /Viber/ WatsApp: +38(067) 6060965
Web-сайт: fdf.org.ua
#бізнес #якневтратитиприбуток #Франшиза #Франчайзі #Франчайзинг #franchising #operation_manual #businesstips #growbetter #customerfirst #marketingtips #консалтинг #коучинг #бизнескоуч #аналитик #ритейл #менеджмент #тренинг #тренер #обучение #кейс #retail #ментор #купити_франшизу #договір_франчайзингу #франшиза #трейдмаркетинг
affiliate link trace | Gifts for Runners